Please give to note, PRS match fee, name and surname, fee is 150€
GENERAL DATA PROTECTION REGULATION
GDPR FOR F CLASS AND PRS SHOOTING MATCHES ORGANIZED BY RDA
1. YOU AGREE BY YOUR REGISTRATION AND PAYMENT THAT YOUR FOLLOWING „PERSONAL DATA" :
NAME AND SURNAME
EMAIL ADDRESS
PASSPORT
PHOTO AND VIDEO OF THE EVENT
You acknowledge and agree that any audio-visual recordings - either of yourself or of other people - that you make at the event for which you are registering for are made solely for your own private purposes, and will not be used commercially without an explicit written consent of the organiser. Be courteous and seek consent of any other person who you may wish to take a photo or a video recording of, as applicable privacy laws apply.
TELEPHONE NUMBER
YOU WILL WILLINGLY GIVE TO THE ORGANIZERS: PRECISION RIFLE TEAM RDA S.R.O, LIPOVÁ 17, TRENČÍN, 91105 SLOVAKIA, AS "ADMINISTRATORS"
2. YOUR DATA WILL BE PRESERVED BY THE ADMINISTRATORS FOR 3 YEARS FROM THE DATE OF THE PERMIT (THE DATE OF PERMIT IS THE DATE OF REGISTRATION FOR AN EVENT).
YOUR PERSONAL DATA MUST BE PRESERVED FOR REGISTRATION, RECORDING AND AWARDING BY ADMINISTRATORS OF THE EVENT.
YOUR PERSONAL DATA MUST BE PRESERVED FOR MARKETING ACTIVITIES OF ADMINISTRATORS, SOCIAL MEDIA, WEBPAGES, INFORMATION ABOUT OUTGOING ACTIVITIES.
3. YOU DECLARE, THAT ALL YOUR PERSONA! DATA PROVIDED ARE TRUE. YOU CAN DECIDE TO WITHDRAW APPROVAL BY SENDING US AN EMAIL TO AN EMAIL ADDRESS: PRTRDA@GMAIL.COM
4. THE ADMINISTRATOR IS USING YOUR PERSONAL DATA AUTOMATICALLY AND MANUALLY BY ADMINISTRATORS AND THEIR ORGANISING TEAM. PERSONAL DATA WILL BE HANDLED MANUALLY PROCESSING IN THE STATISTIC SYSTEM BY STATISTIC OFFICERS AND BY MARKETING TEAM AND PROCESSING BY SOFTWARE AND STATISTIC SERVICE REQUIRED FOR F-CLASS AND DYNAMIC MATCH.
5. YOU CAN ALWAYS:
WITHDRAW YOUR PERMIT
BE INFORMED ABOUT YOUR PERSONA! DATA
ERASE YOUR PERSONAL INFORMATION
UPDATE YOUR PERSONAL DATA
BY WRITING AN EMAIL TO EMAIL ADDRESS: PRTRDA@GMAIL.COM
SAFETY:
•At the firing line, all competitors must observe and respect instructions of the supervising range officer (RO).
•
•Manipulating with the rifle during a stage may only be performed with the bolt moved back or, in the case of a semiautomatic firearm, with the weapon placed into the Safe mode.
•
•Chambering a round or any other manipulation with the rifle outside of the firing line will result in a disqualification with no recourse to the competition fee.
•
•Inserting magazine , or chambering a round is only allowed at an instruction of the RO.
•
•At a conclusion of each stage, the competitor must open the firing bolt for inspection by an RO, and utilise a chamberflag to indicateanemptyfiringchamber.
•
•Any presence of a person in the target area must result in an immediate cessation of firing and a notification to the supervising RO.
•It is strictly prohibited to use any alcoholic drinks during the competition. A competitor under the influence will be subject to immediate disqualification.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ
PODMIENKY
OBCHODNÉ PODMIENKY PRECISION RIFLE TEAM
RDA, s.r.o.
I. Základné ustanovenia
I.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú vzťahy
medzi zmluvnými stranami, kedy na jednej strane je podnikateľský subjekt Precision
Rifle Tema RDA, s. r. o., Lipová 216/17, 911 05 Trenčín, IČO: 52861775,
spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, Oddiel: Sro,
Vložka č. 39492/R (ďalej len „poskytovateľ“) a na strane druhej je objednávateľ
služby – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci
predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (ďalej len
„spotrebiteľ“).
I.2 Právne vzťahy medzi poskytovateľom a spotrebiteľom výslovne neupravené
týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami najmä:
zákona č 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len
„Občiansky zákonník“), zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o
zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v platnom
znení (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákona č. 102/2014 Z. z. o
ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe
zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej
len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“), zákona č. 18/2018 Z.
z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom
znení („zákon o OOÚ“).
I.3 Orgánmi dozoru na ochranu spotrebiteľa sú v zmysle príslušných právnych
predpisov:
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O.Box 5, 820 07
Bratislava 27, Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná
12, 820 07 Bratislava 27.
I.4 Spotrebiteľ zaškrtnutím príslušného políčka a odoslaním objednávky s
povinnosťou platby potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito VOP, ktorých
neoddeliteľnú súčasť tvorí reklamačný poriadok a že s nimi súhlasí, a to v
znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky. Odkaz na VOP je
spotrebiteľovi zaslaný na emailovú adresu, ktorú spotrebiteľ uvedie pri
objednávke.
I.6 Predávajúci nie je vo vzťahu ku Kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi
správania v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. n) zákona o ochrane
spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
Kontakty poskytovateľa: Poštová adresa: Precision Rifle Team RDA, s. r. o.,
Lipová 216/17, 911 05 Trenčín, tel.: +421903325602 v čase od 08:00 do 18:00
počas pracovných dní kontaktný email: prtrda@gmail.com.
II. Zmluva o poskytnutí služby (ďalej len „zmluva“)
II.1 Návrhom na uzavretie zmluvy je umiestnenie ponúkaných jednotlivých
druhov základných služieb, vrátane termínov kurzov a dĺžky ich trvania, na
webovej stránke poskytovateľa https://precisionrifleteamrda.sk/. Základnými službami sú kurzy, tréningy, súťaže a darčekové poukazy. K
základným službám je možné objednať aj doplnkové služby. Zmluva vzniká
odoslaním objednávky spotrebiteľom. Poskytovateľ služby bezodkladne potvrdí
prijatie objednávky spotrebiteľovi informatívnym e-mailom na zadaný e-mail.
Potvrdenie prijatia objednávky nemá na vznik zmluvy vplyv. Odkaz na VOP v
platnom a účinnom znení, odkaz na bezpečnostné pravidlá, odkaz na informácie o
spracúvaní osobných údajov (Informácie GDPR) a faktúru dostane spotrebiteľ ako
prílohu potvrdenia o zaevidovaní objednávky.
II.2 Zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť len na
základe dohody strán alebo na základe dôvodov upravených právnymi predpismi.
II.3 Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku a v prípadoch zahraničných
klientov v anglickom jazyku. Ustanovenia VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každej
zmluvy. Akákoľvek dohoda medzi poskytovateľom a spotrebiteľom v zmluve, ktorá
je odlišná od VOP, má prednosť pred VOP. Uzavretá zmluva je poskytovateľom
služby archivovaná po dobu najmenej piatich rokov od jej uzavretia, najdlhšie
však na dobu podľa príslušných právnych predpisov, za účelom jej úspešného
splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám. Informácie o
jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú zrejmé z
týchto VOP, v ktorých je tento postup zrozumiteľne popísaný.
II.4 Spotrebiteľ má možnosť pred odoslaním objednávky ju v plnej miere
skontrolovať a vykonať jej prípadné zmeny a opravy. Náklady spotrebiteľa na
použitie komunikačných prostriedkov na diaľku (telefón, internet, atď.) pre
uskutočnenie objednávky nenesie poskytovateľ, ale spotrebiteľ sám. Tieto
náklady sú v bežnej výške, závislé na tarife telekomunikačných služieb, ktoré
spotrebiteľ používa.
II.5 Podľa § 4 ods. 6 písm. b) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa pri predaji na diaľku spotrebiteľ súhlasí so začatím poskytovania
služby pred uplynutím lehoty a berie na vedomie, že po úplnom poskytnutí služby
stratí právo na odstúpenie od zmluvy. Zároveň vyhlasuje, že bol poučený podľa §
4 ods. 6 písm. a) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji
na diaľku - bližšie informácie v čl. V. a VI. Všeobecných obchodných podmienok
.
III. Ochrana osobných údajov
a vyhotovovanie obrazových a obrazovo-zvukových materiálov
III.1 Bližšie informácie o ochrane osobných údajov sa nachádzajú v
dokumente „Informácie GDPR“ nachádzajúci sa na webovej stránke poskytovateľa https://precisionrifleteamrda.sk/
III.2 Vyznačením príslušného políčka a odoslaním objednávky s povinnosťou
platby spotrebiteľ súhlasí, že poskytovateľ môže v priebehu služby vyhotovovať
obrazové alebo obrazovo-zvukové materiály (fotografie alebo videá). Spotrebiteľ
zároveň súhlasí, s tým, že obrazové a obrazovo-zvukové materiály môžu byť
zverejnené prostredníctvom sociálnych sietí alebo webových stránok za účelom
propagácie služieb poskytovateľa.
III.3 V prípade, ak spotrebiteľ nezaškrtne príslušné políčko, poskytovateľ
bude pri vyhotovovaní obrazových a obrazovo-zvukových materiálov rešpektovať
prejav vôle spotrebiteľa.
IV. Ceny
IV.1 Všetky ceny sú zmluvné. Na webovom sídle poskytovateľa https://precisionrifleteamrda.sk/ sú pre všetky základné služby vždy uvedené aktuálne a
platné ceny. Informácie o cene poskytovaných služieb sú uvádzané ako konečné
ceny, teda vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní. K
základnej službe je možné objednať doplnkové služby, ktorých aktuálna ponuka
spolu s ich konečnou cenou sú uvedené pri každej základnej službe. Úhrada
doplnkových služieb sa môže vykonať v hotovosti pred začatím služby. Ceny za
služby sa uhrádzajú pred termínmi plnenia služieb, a to prostredníctvom
prevodu na účet alebo v hotovosti.
V. Objednávanie
V.1 Spotrebiteľovi je poskytnutá služba za konečnú cenu platnú v čase
objednania. Spotrebiteľ má možnosť sa pred vykonaním objednávky oboznámiť s
konečnou cenou služby. Účtovaná konečná cena bude uvedená v objednávke a v
správe potvrdzujúcej prijatie objednávky.
V.2 Objednať základnú službu a niektoré doplnkové služby je možné priamo na
webovej stránke poskytovateľa https://precisionrifleteamrda.sk/
V.3 Spotrebiteľ sa odoslaním objednávky s povinnosťou platby zaväzuje
zaplatiť konečnú cenu za vybranú službu resp. služby, súhlasí s termínom
uskutočnenia služby, ktorý si vybral a záväzne potvrdzuje svoju osobnú účasť na
tejto službe.
V.4 Spotrebiteľ môže požiadať o zmenu termínu maximálne do 14 dní odo dňa
uzavretia zmluvy, najneskôr však aspoň 7 pracovných dní pred konaním služby, a
to buď prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. O zmenu termínu konkrétne
objednanej služby možno požiadať maximálne raz.
V.5 Z dôvodu potreby vedomosti o presnom počte účastníkov na službe, si
poskytovateľ vyhradzuje právo nevyhovieť spotrebiteľovi v konkrétne navrhovanej
zmene termínu, ktorú si určil spotrebiteľ. Poskytovateľ dá spotrebiteľovi na
výber z najmenej dvoch voľných termínov, v závislosti od personálnej
obsadenosti kurzov.
V.6 Pre prípad, že spotrebiteľ uzavrie podľa § 4 ods. 6 zákona o ochrane
spotrebiteľa pri predaji na diaľku zmluvu s poskytovateľom menej než 14 dní
pred termínom kurzu a má sa teda na základe zmluvy o službách začať
poskytovanie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy alebo ak
spotrebiteľ o poskytovanie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
požiada, predávajúci je povinný poučiť spotrebiteľa o tom, že udelením súhlasu
so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
stráca po úplnom poskytnutí služby právo na odstúpenie od zmluvy.
V.8 Odoslaním objednávky s povinnosťou platby spotrebiteľ súhlasí s tým,
aby poskytovateľ služby vyhotovoval počas realizácie služby obrazové a
obrazovo-zvukové záznamy.
VI. Odstúpenie od zmluvy
VI.1 V zmysle ustanovenia § 7 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa pri
predaji na diaľku má spotrebiteľ právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez
uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
VI.2 Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v listinnej
podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Ak bola zmluva uzavretá
ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek
jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť
od zmluvy. Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý
tvorí Prílohu č. 1 týchto VOP, ktoré sú voľne prístupné na webovej stránke
poskytovateľa https://precisionrifleteamrda.sk/ a ktoré sú zaslané ako príloha e-mailu o potvrdení prijatia objednávky.
Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o
odstúpení od zmluvy bolo odoslané najneskôr v posledný deň lehoty.
VI.3 Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá
doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej spotrebiteľ odstúpil. Od
spotrebiteľa nebudú požadované ani žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti
so zrušením doplnkovej zmluvy okrem úhrady ceny za službu, ak už došlo k
úplnému poskytnutiu služby.
VI.4 Peniaze za uplatnené odstúpenie od zmluvy budú spotrebiteľovi vrátené
bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení
od zmluvy.
VI.5 V súlade s § 10 ods. 5 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na
diaľku, ak spotrebiteľ uzavrie podľa § 4 ods. 6 uvedeného zákona zmluvu s
poskytovateľom menej než 14 dní pred termínom služby a má sa teda na základe
zmluvy o službách začať poskytovanie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie
od zmluvy alebo ak spotrebiteľ o poskytovanie služby pred uplynutím lehoty na
odstúpenie od zmluvy požiada a poskytovateľ splní všetky svoje povinnosti
stanovené v § 4 ods. 6 uvedeného zákona, je spotrebiteľ povinný uhradiť
predávajúcemu cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o
odstúpení od zmluvy.
VI.6 Poskytovateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy aj v prípadoch:
a) kedy spotrebiteľ nezaplatil plnú cenu v stanovenej lehote v súlade s
článkom IV. a V.,
b) ak na základe dostupných informácií a skutočností možno predpokladať, že
spotrebiteľ bol právoplatne odsúdený za násilný trestný čin alebo je prítomné
podozrenie, že spotrebiteľ je alebo bol členom organizácie potlačujúcej
základné ľudské práva a slobody, prípadne prezentuje extrémistické názory,
c) ak bol spotrebiteľ v minulosti vylúčený z služby alebo mu bolo inak
znemožnené úplné absolvovanie služby pre nedodržanie bezpečnostných a
prevádzkových zásad a pravidiel, ktoré sú obsahom usmernenia spoločnosti Precision
Rifle Team RDA, s.r.o. a ktoré je prístupné k nahliadnutiu na webovej stránke
poskytovateľa https://precisionrifleteamrda.sk/ a na mieste konania služieb – na strelnici, pričom osoby, ktoré sa
zúčastňujú kurzu sú povinné sa s týmto usmernením individuálne oboznámiť, alebo
pre nedodržanie iných pravidiel bezpečnosti, ochrany zdravia, obozretnosti a
zodpovednosti pri nakladaní so strelnými zbraňami.
VI.7 Odstúpenie od zmluvy o poskytnutí služby zasielajte na prtrda@gmail.com
alebo na adresu:
Precision Rifle Team RDA, s. r. o., Lipová 216/17, 911 05 Trenčín.
VI.8 V prípadoch, ak sa spotrebiteľ z akéhokoľvek dôvodu nemôže zúčastniť
na konkrétnom termíne služby, ktorú si objednal a zákonná lehota na odstúpenie
od zmluvy spotrebiteľovi už uplynula, avšak služby ešte nebola uskutočnená a do
jej termínu ostáva viac ako 5 kalendárnych dní, poskytovateľ umožní
spotrebiteľovi presunúť svoj termín služby na neskorší termín, pričom na
náhradnom termíne je potrebné sa dohodnúť priamo s poskytovateľom, kvôli personálnej
obsadenosti (bližšie bod V.4 a V.5 týchto VOP).
VI.9 Spotrebiteľ je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť poskytovateľovi
skutočnosť, že sa nemôže zúčastniť objednanej služby. Včasné neoznámenie tejto
skutočnosti môže mať za následok nemožnosť vyhovenia požiadavkám spotrebiteľa
na presunutie služby na iný termín.
VI.10 V prípade, ak spotrebiteľ nevyužije vyššie uvedenú možnosť, neoznámi
poskytovateľovi, že sa nemôže zúčastniť služby a nedostaví sa, stráca možnosť
presunutia termínu služby a tiež aj prenesenia zaplatenej ceny do formy
poukážky alebo do formy kreditu.
VI.11 Ustanovenia o ďalších možnostiach spotrebiteľa v prípade, ak sa
nemôže zúčastniť na kurze, sa nevzťahujú na prípady, kedy za nekonanie kurzu je
zodpovedná vyššia moc. Za vyššiu moc je pre účely zmluvy a VOP považovaná každá
udalosť nezávislá od vôle zmluvných strán, ktorá znemožňuje plnenie zmluvných
záväzkov a ktorú nebolo možné predvídať v dobe vzniku tejto zmluvy. Za vyššiu
moc sa z hľadiska tejto zmluvy považuje najmä prírodná katastrofa, extrémne
poveternostné a meteorologické javy, silné búrky, požiar, vojna, výbuch,
štrajk, alebo iné nepredvídateľné udalosti. Vzhľadom na skutočnosť, že WHO
vyhlásila pandémiu koronavírusu SARS-CoV-2, a teda z dôvodu predvídateľnosti protiepidemiologických
opatrení, za vyššiu moc nemožno považovať protiepidemiologické opatrenia účinné
v čase konania kurzu alebo vládne opatrenia na území štátu alebo jeho
hraniciach, slúžiace k zamedzeniu šírenia koronavírusu SARS-CoV-2, pričom v
takomto prípade sa kurz automaticky presúva na iný termín určený
poskytovateľom.
VII. Platobné podmienky
VII.1 Poskytovateľ služby akceptuje platbu nasledovnými spôsobmi:
a) prevodom na bankový účet, b) platobnou kartou prostredníctvom platobnej
brány, c) hotovosťou alebo v iných prípadoch po dohode, platba v hotovosti musí
byť vykonaná ešte pred uskutočnením služby.
VII.2 Poskytovateľ o vykonanej platbe informuje spotrebiteľa zaslaním
e-mailu na ním zadanú e-mailovú adresu.
VIII. Dodacie podmienky
VIII.1 Objednaná služba bude realizovaná v konkrétnom termíne, ktorý si
spotrebiteľ záväzne zvolil pri zadaní objednávky a na mieste, ktoré bolo
uvedené v informáciách pri konkrétnej službe.
VIII.2 V prípadoch nepriaznivých podmienok, ktoré majú charakter vyššej
moci, sa služba presúva na iný vhodný (najbližší) termín, resp. ak nie je možné
službu presunúť alebo by nebolo možné uskutočniť opakovanie služby, služba sa
môže zrušiť úplne.
VIII.3 Každý spotrebiteľ je informovaný e-mailom o potvrdení prijatia
objednávky, ktorý obsahuje informáciu o
termíne a mieste zvolenej služby.
IX. Mimosúdne riešenie sporov
IX.1 Vzniknuté spory majú právomoc rozhodovať súdy Slovenskej republiky, za
predpokladu, že spotrebiteľ má bydlisko na území Slovenskej republiky.
Spotrebiteľ môže žalovať poskytovateľa aj na súdoch členského štátu Európskej
únie, v ktorom má tento spotrebiteľ bydlisko.
X.2 Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na poskytovateľa so žiadosťou o nápravu
(e-mailom na emailovú adresu: prtrda@gmail.com), ak nie je spokojný so
spôsobom, ktorým poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že
poskytovateľ porušil jeho práva. Ak poskytovateľ na túto žiadosť spotrebiteľa
odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania,
spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu
subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa § 3 zákona č. 391/2015 Z. z. o
alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých
zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako „Zákon o ARS“); možnosť obrátiť
sa na súd tým nie je dotknutá. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov
je zverejnený na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky
(ďalej len „MH SR“) (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1).
XI.3 Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môže spotrebiteľ podať
v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie
návrhu môže spotrebiteľ využiť formulár, ktorý je dostupný aj na webovom sídle
MH SR a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. Návrh na začatie
alternatívneho riešenia sporu môže spotrebiteľ podať taktiež prostredníctvom
online platformy alternatívneho riešenia sporov -– platformy ODR Európskej
komisie, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
XI.4 Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho
riešenia sporov podľa Zákona o ARS, ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého
vyriešenia sporu medzi stranami sporu. Alternatívne riešenie sporu sa týka len
sporu medzi spotrebiteľom a poskytovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej
zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie
sporu orgánmi alternatívneho riešenia sporov je bezodplatné. Subjekt
alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku
za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 Eur vrátane DPH.
Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu
samostatne bez možnosti ich náhrady.
X. Záručné podmienky
X.1 Záručné podmienky sa riadia Reklamačným poriadkom a platnými právnymi
predpismi SR. Ako záručný list slúži doklad o kúpe.
XI. Záverečné ustanovenia
XI.1 Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od 01.10.2022 a
rušia predchádzajúce znenia VOP. Znenie týchto VOP môže poskytovateľ meniť či
dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po
dobu účinnosti predchádzajúceho znenia VOP.